US/North American Class struggle Anarchist conference/meetup/drinking contest

14 posts / 0 new
Last post
Catch 22
Offline
Joined: 1-04-06
Jul 19 2007 03:05
US/North American Class struggle Anarchist conference/meetup/drinking contest

Would anybody be interested in doing something like this? I've recently been railroaded into organizing a certain anarcho conference, which has a reputation for crustiness. I figured incorporating this into the conference would be a great opportunity to talk shop with yall and say a big fuck you to the crusts.

MJ's picture
MJ
Offline
Joined: 5-01-06
Jul 19 2007 03:11

Nah no thanks, I'm planning on drinking turpentine, watching romantic comedies, and covering my genitals with fire ants on whatever weekend whatever conference you're talking about is gonna be on.

Catch 22
Offline
Joined: 1-04-06
Jul 19 2007 03:28
MJ wrote:
Nah no thanks, I'm planning on drinking turpentine, watching romantic comedies, and covering my genitals with fire ants on whatever weekend whatever conference you're talking about is gonna be on.

Sounds exciting. I might join you.

Bubbles's picture
Bubbles
Offline
Joined: 4-12-06
Jul 19 2007 06:46
Quote:
US/North American Class struggle....conference/meetup/drinking contest

that was my experience at GA last year. that and a lot of debate and voting.

rebelworker
Offline
Joined: 11-07-06
Jul 26 2007 01:33

Can I get one from each column?

Ill take drinking contest and romantic comedy please....

Romantic drinking comedy to follow...

thugarchist's picture
thugarchist
Offline
Joined: 26-11-06
Jul 26 2007 03:09
MJ wrote:
Nah no thanks, I'm planning on drinking turpentine, watching romantic comedies, and covering my genitals with fire ants on whatever weekend whatever conference you're talking about is gonna be on.

Yeah. I totally miss the nefac initiation ceremonies too.

petey
Offline
Joined: 13-10-05
Jul 26 2007 03:14

i'll show up in my ralph lauren polo shirt

j.rogue
Offline
Joined: 8-04-07
Jul 26 2007 05:02
MJ wrote:
Nah no thanks, I'm planning on drinking turpentine, watching romantic comedies, and covering my genitals with fire ants on whatever weekend whatever conference you're talking about is gonna be on.

Can I do this to opt out of future conferences I am obligated to attend?

Steven.'s picture
Steven.
Offline
Joined: 27-06-06
Jul 27 2007 10:52

If this gathering is anything like a NEFAC one, I bet it'll basically be like this

rebelworker
Offline
Joined: 11-07-06
Jul 27 2007 11:14

Shhhiiiitee,

Who let someone into the last congress with a camera...

Im lookin at you "Big Money" Boston.

PS I think I left my Rolex on the Boat.

Catch 22
Offline
Joined: 1-04-06
Jul 27 2007 17:16

ooooh man. There are full tuition types at my uni exactly like that. They have an iq equivalent to like a banana or something.

MJ's picture
MJ
Offline
Joined: 5-01-06
Jul 27 2007 17:20
rebelworker wrote:
PS I think I left my Rolex on the Boat.

Ugh, which one? I hope you mean the houseboat because the yacht is running a shipment of pamphlets down to Venezuela right now.

rebelworker
Offline
Joined: 11-07-06
Aug 1 2007 00:37

I though we agreed we were going to work with the cubans in exchange for cigars and rum...

MJ's picture
MJ
Offline
Joined: 5-01-06
Aug 1 2007 05:16

uh yeah

members.nefac.net/triangletrade/